Din varukorg

Du har inga produkter i varukorgen.

Om oss

Vi grundade Neflora 2017 med iden om att kapa alla mellanhänder, dvs företagen, som agerar mellanhänder mellan kund och florist. 

Vårt nätverk består av goda samarbeten och kontakt med odlare världen över. Det ger oss möjligheten att kunna kontrollera och garantera hållbarheten och kvalitén på våra blommor. 
 
Vår ide är simpel. Vi vill erbjuda kvalité, skapa trovärdighet, och ha konkurrenskraftiga priser.
Att visa kärlek ska inte kosta skjortan! 

Utmärkt service & ännu bättre leveranstid! Buketten var välbevarad när vi fick hem den. Rekommenderar Netflora starkt!

-- Elizabeth Arims

Vanliga frågor & svar

Här hittar du typiska frågor som vi får från våra kunder. Om du inte hittar svar på din fråga här, så kan du mer än gärna kontakta oss genom att klicka här

Vi har gjort det enkelt att beställa blommor, vi arbetar kontinuerligt med att ligga i framkant när det gäller färgval och kombinationer. Vår kundtjänst är öppen dygnet runt alla dagar på året.

Genom att välja rätt vara/produkt går du sen vidare till kassan och anger leveransdag genom kalendern, du anger även vem som ska motta blommorna. Därefter väljer du med vilken transportör ni önskar att använda. Vi använder oss av Klarna Checkout (kort eller faktura) 

Dubbelkolla det angivna postnumret att transportören kan leverera dit. Kontakta kundtjänst för vidare frågor och funderingar.

Gällande returer så behöver vi få in det skriftligt om varför ni önskar att returnera blommorna samt ett dokumenterat foto. Därefter kontaktar kundtjänst dig och gör en bedömning om hur vi går vidare framöver. Kontakta kundtjänst ifall du ångrar ditt köp så hjälper vi dig.

Vi erbjuder hemleverans med Airmee & Budbee. Valet gör du i kassan i samband med när du anger leveransdag och leveransadress.